Arbetsuppgifterna består till övervägande del av faktureringsarbete för den verksamhet som ShoreLink bedriver i Skellefteå, Piteå, Luleå och Kalix hamnar.
Tjänsten innebär att du är ”spindeln i nätet” med många kontakter både inom och utom organisationen, vilket medför att servicekänsla i kombination med struktur, noggrannhet och att kunna hålla tidsramar är viktigt.
Vi söker dig som är en lagspelare, serviceinriktad, har ordning och reda och är självgående.
Din bakgrund
- Gymnasiekompetens med ekonomisk inriktning eller motsvarande
- Minst ett års praktisk erfarenhet av redovisning och bokföring
- Goda kunskaper i MS Office, främst i Excel
- Du utrycker dig väl i tal och skrift
Meriterande
- Erfarenhet av arbete i Visma Business
- Verksamhetskännedom inom logistik, transport, maskinentreprenad eller liknande områden
- Goda kunskaper i engelska
Tjänsten är heltid. Placeringsort Piteå, Haraholmen. Tillträde enligt överenskommelse.
Välkommen med din ansökan senast den måndagen den 3 december 2018. Skicka den till jobb@shorelink.se
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Anders Hedkvist, tel 0911-23 22 03 eller Joakim Vikström, tel 0911- 23 22 09.